Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Synes ikke det er så ille pris på det. Får ulltrøye og longs for 200 kr til ungene. Synes ikke det er noe å si på det. Bukser og gensre ligger jo på over 100 kr om det så er kjøpt på billig butikk. Hva sier dere andre synes dere det er dyrt med ull?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 hvor kjøper du dine "billige" da, siden du mener billigt i butikk er over 100 kr per plagg? Her kjøper jeg på salg og på sparkjøp fordi jeg liker tom&trine ulla...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Jeg syns det er litt dyrt med tanke på at alle stilongsene fra i fjor ikke overlever enda en sesong. Det såg helt og fint ut når vi tok det i bruk i år, men etter en dags bruk og vask ble det hull i knærne eller helt tynnslitt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Har mest Janus ull. En vanlig genser som ikke er ull koster veldig ofte også 100 kr (på h&m f.eks). HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Apotek 1 har den beste ullen. Får en eske med trøye og longs til under 200 kr.De varer i 2 sesonger her hos meg. Sønnen min bruker bare de!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Nei, man kan få mye billig ull hvis man vil. Nå pleier jeg for så vidt å kjøpe ganske dyr ull, men det er jo fordi jeg synes den ullen er fin og ønsker å bruke penger på det, men jeg har også en god del billigplagg, og de holder helt fint de også. Prisen er det heller ikke noe å si på.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Pierre Robert har billig og bra ull. Lillebror bruker nå longsene og trøyene storebror brukte i fjor. Og han brukte de mye! Like fine. Jeg syns heller ikke ull er så dyrt. Man trenger jo heller ikke så mange plagg, heller vaske litt oftere da. Ull tørker mye fortere enn bomull, så her er ullen stort sett tørr over natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå