Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 bare jeg som synes den strofen er helt genial?? hehe...erik og kriss er så flinke
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Du har ikke lest mye god litteratur om du kaller det for genialt:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Uff, jeg synes bare den er litt klein den teksten der jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 hehe...jeg synes fremdeles den er genial:P
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Er nok ikke de om har funnet opp den strofen, gubben sa det til meg leeeenge før den låta kom ut. Ikke det at han kom på den selv, eller at jeg falt for han Pga det altså!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 for meg er det den teiteste strofen jeg har hørt på lenge
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Jeg blir så flau når jeg hører på Erik og Kriss. Det er skikkelig dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå