Gå til innhold

"du tenner meg som en lighter....."


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg som synes den strofen er helt genial??:P hehe...erik og kriss er så flinke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke lest mye god litteratur om du kaller det for genialt:)

 

Skrevet

Uff, jeg synes bare den er litt klein den teksten der jeg

Skrevet

hehe...jeg synes fremdeles den er genial:P

Skrevet

Er nok ikke de om har funnet opp den strofen, gubben sa det til meg leeeenge før den låta kom ut. Ikke det at han kom på den selv, eller at jeg falt for han Pga det altså!

Skrevet

for meg er det den teiteste strofen jeg har hørt på lenge

Skrevet

Jeg blir så flau når jeg hører på Erik og Kriss. Det er skikkelig dårlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...