Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Personlig er jeg absolutt for! og gjerne på menn også.Orker ikke tanken på å få ballehår i munnen.. mannen min sier at den største turn-offen er damer med hår nedentil,men menn er vel forskjellige der og. Har inntrykk av at alle yngre jenter gjør dette, mens de litt eldre tviholder på sitt:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Mange av vi litt "eldre" damer begynte å barbere oss da vi var yngre. Jeg er 37 år og barberer fortsatt. Det er ikke slik at dette er noe nytt fenomen for dere i 15-20 åra.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 jeg er 30, begynnte når jeg var 14 og er veldig veldig for, både menn og kvinner!! Orker ikke blowjob i regnskogen...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Jeg er også absolutt for. Helt uaktuelt å la det gro vilt. Den eneste gangen jeg føler meg "brydd" for barberingen min er når jeg en gang i uken svømmer på et offentlig bad og damene i "urskog-foreningen" uhemmet GLANER på meg der nede og sikkert synes det er helt uhørt at noen er glattbarberte. (Innrømmer at jeg tenker stakkars menn som er gift med disse damene, men jeg glor ikke uhemmet allikevel)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Og bare for å legge det til - jeg er 36 så sikkert blant de du ser på som "eldre", HI. 21.22
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Hehehe urskog-foreningen? ler meg hjel:) By the way jeg er 30 selv da... HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om, men jeg barberer ikke... Ble barbert nedentil da jeg hadde keisersnitt, og har aldri slitt mer med inngrodde hår, og noe som minner om kviser men er fylt med betennelse istede for kvisegørret.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 tja hva andre gjør spiller ingen rolle for meg. Jeg er 33 og trimmer håret og barberer bikinilinninga, men har ikke noe ønske om å være helt uten hår. Jeg liker det ikke så den mann som vil ha meg får bare takle det Jeg har hatt en ex som barberte seg og jeg må innrømme at jeg ikke syntes det var noen turn on men det var det han likte så jeg ba han heller aldri la være. Jeg mener at man får la andre gjøre som de selv vil. Men ja fint om det ikke er en stort busk der nede da blir det ubehagelig med oralsex og derav mindre av det Jeg tror ikke det er en alders ting egentlig det er nok mange både 40 og 50 åringer som tar bort alt eller delvis. Og ja jeg tror de fleste yngre gjør det rett og slett fordi de opplever at det ses som unaturlig å beholde hår der. Da dette har blitt mer og mer vanlig i de siste 10-15 årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå