Gå til innhold

NOEN SIER AT JORDEN SKAL G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks,det sa de om 2011 også. Jehovas vitner har hatt dommedag 3 ganger allerede. Tro du på det?

Skrevet

Trur ikkje på det. Og bekymrer meg iallefall ikkje. Skjer det så skjer det. Bare til å bli med på det som skjer.... :-)

Såg filmen 2012 noken dager før den dommedagen som skulle vore no i høst; det var litt spesielt (creepy) Den filmen må dokke sjå. Veeeldig overdreven og usannsynlig, men fascinerte meg totalt.

Skrevet

Om den gjør det så gjør den det og det kan ikke hindres derfor gidder jeg ikke bekymre meg for det.

Det er meldt at jorden går under mange nok ganger opp gjennom tidene og den er nå her enda.

Mye av dette med 2012 er vel fordi maya kalenderen slutter der. Men for min del tenker jeg slik ingen kalendere kan være evigvarig og det kan vel hende at det hadde vært laget en ny en om ikke deres sivilisasjon hadde gått under :)

Skrevet

Jehovas vinter har aldri hatt dommedags profeti !! :)

Skrevet

Det sier "noen" hver år...opptil flere ganger i året faktisk. Hva har det og si uansett? Går den under, så går den under...lite å få gjort med det!

Skrevet

Nei det tror jeg ikke på...tror verden kommer til å forandres:) Men ikke gå under..

Skrevet

Husker jeg som liten hadde en bok om store mysterier der det stod at Nostradamus har spådd at verden skal gå under i 2012, kun en liten gruppe klarer seg og forlater jorden i et romskip. Det skremte vannet av meg.

Men det stod også der at samme mann hadde sett at 3. verdenskrig skulle bryte ut i 1996 og "ramme den nordlige halvkule verst". Det var et gikk jo ikke sånn, så jeg satser på at vi kommer levende gjennom 2012 også ;)

Skrevet

Jøss det var nytt for meg. Kan du utdype det?

Moren min er nemlig Jehovas Vitne

Skrevet

Gå inn på nasa sine hjemmesider.

I 2029 vil en metroitt enten krasje eller så vil den passere innenfor satelittbanen.

Denne er i klasse 3 = totalt ødeleggelse.

La oss håpe på siste alternativ!!

Skrevet

Joda den skal gå under, så for dere som er så beskymret, husk nok honkler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...