Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Ja...som overskriften sier.....hvordan er deres mensen etter fødsel? Selv fikk jeg mensen 10 mnd etter fødsel, og jeg blør MYE......nesten så jeg blir bittelitt bekymret....gjorde ikke dette før. Syklusen har også blitt annerledes..... Har min fjerde mensen etter fødsel nå......mye magevondt og mye mensen..... Hvordan er din tante rød i etterkant, flere som opplever det annerledes??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg også blødde MYE mer etter fødsel. Men ikke vondt. Fikk første mens 7 mnd etter fødsel. Nå er jeg gravid igjen, så kan jo håpe det endrer seg tilbake etter denne :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Akk likt som før men det varte bare en mnd før jeg var gravid igjen.. Fikk igjen etter 14 mnd..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Jeg hadde det helt likt som deg HI. Blødde mye mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid, og hadde i tillegg utrolige menssmerter. Fikk tilbake mensen etter kun 9 uker, og det var skikkelig nedtur. Nå er jeg gravid igjen, så slipper den heldigvis litt til... men spennende å se om det gjør enda mer vondt etter dette svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg blødde mye når jeg fikk mensen igjen. Den kom også 3 mnd etter fødsel, da følte jeg meg litt snytt :-/ Jeg ble gravid igjen etter 6 mnd og håpet at mensen ville bli normal etter mitt neste svangerskap, men jeg blødde også da mye mer enn tidligere. Og mer menssmerter. Og mensen kom etter 3 mnd. Da fikk jeg satt inn hormonspiral, og livet ble bra
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har blødd som normalt, altså mye. Men ikke vært plaget med smerter som jeg ble før.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Jeg blødde lite før jeg ble gravid, og enda mindre etterpå. Men det er nesten bedre å blø mer friskt blod enn flere dager med gammelt. Lukter jo.. I tillegg begynte jeg å kjenne eggløsning, noe jeg ikke hadde opplevd før. Nå etter 10 år og ny graviditet, ble det ikke forandring. Likt som etter første:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå