Gå til innhold

REDD FOR OG HA SEX


mamita-bonita

Anbefalte innlegg

jeg er nå i 5 uke... og det høres nåkk teit ut men er gravid for første gang og har hørt så mye om spontanaborter og er livredd for og miste, er det farlig og ha sex? jeg tørr ikke fordi jeg har hørt d kan føre til spontan.. noen som vet noe eller kan gi meg noen betryggende ord ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke bekymre deg for å ha sex, jeg også var veldig bekymret for dette og pratet med legen min om det. Hun sa at det er IKKE farlig å ha sex tidlig i svangerskapet eller gjennom hele svangerskapet. Mitt første svangerskap så turte jeg ikke å ha sex, var livredd for at det skulle gå galt. Men nå som jeg er gravid igjen så er jeg ikke redd for det. Jeg vet også at noen kan blø litt etter samleie, men det er ikke farlig. En annen ting er jo at hvis man er veldig bekymret så blir jo ikke akkurat sexen så vellykket, dessverre. Så da kan det jo være like greit å vente til man er lenger ut i svangerskapet.

Men som sagt, det er ikke farlig, så nyt sexen. Jeg selv er bare 7 uker på vei og jeg har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal være redd for å ha sex nei :)

Så lenge du ikke får vondt eller får harde "støt" mot magen så skal alt være trygt :) Bare slapp av, senk skuldrene å nyt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...