Gå til innhold

Lite kontakt med søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har lite kontakt med sine søsken? Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mann prater nesten ikke med sine søsken. grunnen er vell at de er så ulike og at mannen min ikke lar dem bestemme over alt hos oss. de har prøvd på det noen ganger.

Skrevet

Jeg har 6 søsken, men ikke like god kontakt med alle.. de som er mindre enn meg har jeg kjempegod kontakt med, den som er litt eldre enn meg, vel.....han har aldri, og da mener jeg aldri noe positivt å si om NOE, utenom seg selv, så jeg kjenner jeg trekker meg mer og mer unna. Han hakker ALLTID på meg, gjør aldri noe rett.

Min eldste bror har gitt klar beskjed: jeg er IKKE hans søster, og vår felles far er ikke noen han vil ha med å gjøre.

Den eldste snakker jeg med når jeg møter henne, og hun elsker barna mine :) så de vet at de har en tante der :)

Skrevet

Min mann har flere halvsøsken som han deler samme mor med. Men med flere ulike fedre er de lite knyttet til hverandre. Det skulle noe til å få alle samlet til jul, bursdager osv.

Dessuten kunne han vært far til sin bror så stor aldersforskjell som det er. Han har også lite kontakt med sin mor.

Skrevet

Jeg har lite kontakt med min bror som er to år yngre enn meg. Han bor 180 mil unna, han røyker hasj og drikker hver eneste dag - vi er veldig forskjellige. Vi er ikke uvenner, men hadde han ikke bodd så langt unna så hadde vi nok vært det.

Skrevet

Pappa har 2 barn, på 12 og 13 år. Mamma har en sønn på 20. Jeg har vel igrunn ikke kontakt med noen av de... Broren min hos mamma er en enstøing og bor på rommet sitt, og er der når han ikke er på jobb. De hos pappa ser jeg 3 ganger i året. Når de har bursdag, og når mine barn har bursdag (mine feirer sammen)

Til gjengjeld ser jeg pappa like lite, så det faller seg bare sånn

Skrevet

Broren min og meg er natt og dag. Vi har rett og slett ingenting å snakke om.

Skrevet

På grunn av veldig lang avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...