Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg bruker alltid å sende en SMS til den vi har fått julekort fra og takke. Men, merker at det tydeligvis ikke er vanlig å takke. Har sendt ut mange julekort, og en del av de jeg har sendt til, vet jeg at ikke sender julekort, og det er jo helt ok. Sender jo ikke julekort for å fa takk, men tenker kansje at jeg er litt "uvanlig" som faktisk takker ? Ville du syntes det var "masete" om folk hadde sendt deg SMS og takket for kortet?? Hmmm, mye en skal lure på nå i disse førjulstider ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg trenger ikke takk for å ha sendt julekort. Har egentlig ikke tenkt noe over det, men her er det iallfall ikke vanlig å takke enn om man ikke møter folk ansikt til ansikt, da takker man for julekortet, ønsker god jul og slikt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Hm, det har jeg aldri tenkt på.... Så nei, vi gjør ikke det. Men jeg hadde selvsagt ikke hatt noe imot at noen gjorde det
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Jo, vi takker! Har ikke sendt julekort i år, men sender sms eller ringer å takker for julekort vi mottar:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg takker ikke for julekort, om jeg ikke møter de. De jeg sender julekort til pleier jeg å få av. Så jeg syns det hadde blitt teit om vi sente hverandre mld for dette. Da kunne jeg bare ha sendt en mld.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Jeg takker ikke annet enn at jeg sender et tilbake. Julekortet er for å ønske god jul - og de av vennene mine som ikke sender julekort sender meg en sms eller ringer for å takke og ønske god jul.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Jeg pleier også alltid å takke for julekort, men ser det er mange som ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Her er det ingen som har takket for julekorta vi har sendt i alle fall. Så her er det ikke vanlig. Får jo som oftest julekort av de, er vel takk nok det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå