Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Stekeovnen vår er veldig dritten. Hvordan få den som ny? Vasker jo med en jifspray og våt klut, men mye er brendt fast. Og hvordan få glasset rent? Virker som jeg må skrape det på en måte. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Hvis det er store fastbrente klumper, tar jeg først vekk det verste med tresleiv, og vasker deretter med skuresvamp. Noen gir råd om å bruke sitronvann, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Setter en bolle med ren salmiakk inni ovnen, setter på 50 grader i en time, så skal det visst løsne :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Glasset får du rent med jif skurekrem og skuresvamp..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg vasket nettopp min stekeovn med jiff kjøkkenspray og skutesvamp, samt en pussesten jeg kjøpte på ei boligmesse (grønn boks) som du tar på med svamp:) ble ren og fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå