Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Tenåring som blir helt "rabiat" om hun ikke får til noe.. Det kan være om hun ikke får til å ordne et skap, eller om ting ikke blir slik hun hadde tenkt å lagd. Men hun reagerer sterkt på om hun søler med sukker på pepperkakehus eller melisen ikke blir der hun VIL.. Melisen rant nedover og hun tok hele melisposen, klemte ut alt så det sprutet utover hele pepperkakehuset, og gadd ikke mer. Får hun 5'ere i karakter på skolen, kunne hun gjort det bedre. Får hun skryt forteller hun at de som gir henne juger. Prater folk negativt om noen, er det såklart HENNE det blir pratet så negativt om... ??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Slitsomt iallefall med slike mennesker. Tror ikke det er så uvanlig. Sikkert veldig dårlig selvtillit så hun prøver å fremstå som perfeksjonist.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Mulig det ja. Men hun blir så sur og lei seg når hun ikke får til noe..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Hormoner! Husker da når jeg var tenåring, hvis noe gikk galt så kunne jeg kaste hele dritten rundt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå