¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg venter nr 3 i mars, ei jente, og har ei jente og en gutt fra før. Begge har navn på M. Vi er litt usikkre på om vi "må" ha et navn på M til mini. Noen som har tanker rundt dette? Navne lista mi ser sånn ut: Mathilde Martine Adine Stella
Diddels Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Av disse navnene er Stella søtest i mine ører Adine syntes jeg hørtes så avkortet ut - uten at jeg vet hvorfor. Martine og Mathilde er litt for vanlig i mine ører, men hvis jeg hadde to barn med navn på M til å begynne med hadde jeg sikkert valgt et M-navn til. Så stilig
Fru.Antonsen Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Vi har Tilde og Ayleè Og har vurdert Mariell. Et vennepar av meg har Maina
KulPåMagen4 Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Mathilde ville jeg gått for Er en av våre favoritter. Lykke til med valget
dincene Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg elsker Stella Aldri skulle gått for Martine.
lindynatt Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Mathilde liker jeg godt, men hva med Martine, Monica, maria osv? Stella liker jeg godt men det er for meg litt oppbrukt
Arga G08+J12 Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Stella er min favoritt av dine! Synes det er kult hvis alle har M-navn, men jeg hadde ikke reagert på at sistemann hadde et annet navn
Raili Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Mine favoritter: Mille og Maja Deretter: Mina Marte Malin Mari
*3 prinsesser* Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har tenkt på det samme som deg....har to jenter fra før med s lyd som første lyd og lurte på om vi derfor bør gå for et s-navn til nr.3...Nå tenker jeg at det hadde jo vært fint, men at jeg ikke vil utelukke et nydelig navn bare fordi det ikke begynner på s. Navnene kan jo passe sammen selv om de ikke har samme forbokstav. Jeg likte best Stella av dine forslag.-) Forslag til andre navn på M er Mille, Mona, Madelen. Men husk at det er svært ulikt hva folk syns er fint. Det viktigste er at du og mannen min liker navnet! Lykke til med navnevalget!
Mamma til 2j Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Det er jo litt stilig at alle har navn på M. syns Mathea er så fint Lykke til:)
Bøtteknotten Skrevet 20. desember 2011 #11 Skrevet 20. desember 2011 Jenta vår skal hete Mille :-) Jeg synes det er litt viktig at navnene til barna "passer" sammen, og trenger nødvendigvis ikke å begynne på samme bokstav. Men det viktigste er at du og mannen din liker selve navnet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå