Gå til innhold

Bytte gaven før jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, nå er jeg litt usikker her.

4 åringen min er veldig preget av storebrors leker og interesser. Eldste elsker alt som har med pirates of the carribean å gjøre, og får en Legoskute derfra i julegave.

Minsten er for liten til den skuta, og får heller den "plastikk" varianten med tilhørende menn og hele pakka. (minner om sabeltannskuta som han har fra før)

MEN så har han hatt playmobil adventskalender med pirat tema, og der er det bilde av den store playmobil skuta. Han snakker stadig om hvor mye han ønsker seg den - og nå er jeg litt usikker på om vi bør gi han den i stedet ??? Den andre er jo kjøpt og pakket inn fordi han var så interessert i Jack Sparrow - men vi kan jo bytte evt.

Hva hadde dere gjort`?

Playmo har jo tusen ganger bedre kvalitet, og flere bruksmuligheter - men jeg tenkte at det kun var originalen som gjaldt.

(Luksusproblem, ja jeg vet det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil han ikke like skuta samme hvilken han får. Er ikke sikkert det faktisk er mulig å kjøpe feil skute.

Skrevet

Jeg ville ha gitt han Playmo i steden. Den har, etter min erfaring, mye lengre levetid som leke fordi den ikke er helt spesifikk, og fordi man stadig kan ønske seg nyte ting som passer til det man har fra før.

Skrevet

Han blir nok glad uansett ja.

Og han har bursdag rett på nyåret, så kanskje han skal få playmoskuta da - så har han begge. Skuter kan man visst aldri få nok av for tiden.

Og den sabeltannskuta har to knekte master, og er egentlig temmelig sliten (arv etter storebror) Den er lekt med i mangfoldige timer, så den har vel gjort nytten sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...