Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 ...naboen? I vårt tillfelle er de et godt vennepar av oss. Men vil de egentlig bry seg om et bildet av våre barn? De ser jo barna daglig. Er ikke julekort med barnebilde på for familie og venner som man ikke ser så ofte? Naboene er barnløse.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Koseligere å stikke over for å si god jul ansikt til ansikt. Trenger ikke noe kort da.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 jeg vil gått over å gitt de et julekort personlig:-) Synes det er kjempekoselig med julekort jeg- både før jeg fikk barn selv og nå etter!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Du sender vel ikke julekort bare for å vise frem barna?! Det er jo også et ønske om en gledelig jul og en fin høytid osv. Julekort er for de man har lyst å ønske god jul. Både de som bor langt unna, og naboen, spør du meg. Det kommer vel mer an på hvor nært forhold du hat til naboen. Om det er et nært vennepar synes jeg absolutt at de må få julekort med bilde av barna Her sender jeg heller for mange enn for lite, men synes det er kjempekoselig å få kort og post nå før jul selv også da.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Antageligvis bryr de seg ikke om bilde av deres barn, bilder av andres barn er for det meste temmelig uinteressant. Men det er hyggelig med julekort da, selv med barn på. Når det er sagt, skjønner jeg ikke den skikken med å gi julekort til naboer og venner som man ser jevnlig og har løpende kontakt med. Så nei, jeg ville ikke ha gitt julekort til naboen, og jeg ville ha synes det var merkelig om naboen kom med et til meg. Men å ønske god jul, det er noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå