Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Min venninne har problemer med alt i sitt liv. Eksmann, ny mann, bosituasjon, karriere, barn og ikke minst økonomiske. Hver gang vi møtes må jeg trøste og gi råd (som hun alltid vil ha, men aldri følger opp). Kjenner jeg blir sliten av alle problemene hennes. Jeg vet jeg skal være en god venninne og støtte opp, men for hvor lenge?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Si det til henne! Si at du føler ikke at det er noe vits å høre på henne og gi henne råd, siden hun aldri følger de opp.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Hun kommer til å slite deg ut, hennes problemer tilslutt dine. Du må enten ta det opp med henne, eller så bør du kutte henne ut.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Har det akkurat sånn selv , bare her er det min mor!!!! Og ikke venninne. Jeg fikk nok og sa det til henne da beklaget hun seg og holdt kjeft! Takk gud!! Er sliiiitsomt! Så SI det til henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå