Gå til innhold

Når vasker dere huset til julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille julaften? Eller er dette en "kosedag"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske å gjør det meste ferdig etpar dager før lille julaften.

På lille julaften, støvsuger jeg alle gulv og vasker gulvet på stua og kjøkkenet. Setter opp julepynt og pynter juletre gjør vi også :)

Men det er mest kosedag, stille før stormen liksom :)

Skrevet

Senest bittelille julaften. Lille julaften brukes til å pynte og kose seg :)

Skrevet

Vi bruker desember på å rydde og vaske ned huset til jul. Det er ikke noe som hjøres på en dag. Vi rydder og vasker tak og vegger, inni skuffer og skap, vasker alle ulltepper, gardiner osv. Lille lulaften tar vi en siste runde over gulvene ol, men den virkelige julevasken er vi (forhåpentlig vis) ferdig med før det.

Skrevet

Det er gjort. Det vil si det vedlikeholdes jo frem til julaften. Lillejulaften er pynte og kosedag, slik at når treet er satt på fot og pyntet så støvsuges det jo og dras over gulvene med en enkel gulvvask.

Skrevet

Vasket huset på torsdag. Kommer til å støvsuge i uken, og så reiser vi bort i julen til familie i 2dager:) Veldig greit!

Skrevet

Blir vel 22. desember. Samboeren får hjelpe meg siden jeg har operert i hånda og er litt hjelpesløs.

Vanligivs vasker jeg ned huset før jul og vedlikeholder bare et par dager før jul. I år har jeg gjort så godt jeg kan, så får resten bare være =)

Skrevet

Bitte lille julaften. Pynter lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...