Gå til innhold

Noen med 24-26 dagers Menssyklus som har blitt gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med korte sykluser etter at jeg hadde hormonspiral med nr 2.

Har alltid blitt lett gravid med de 2 første, på 1pp og 2pp.

Men nå sliter vi veldig veldig med nr 3, og jeg lurer på om det kan skyldes for kort syklus?

Har hatt 26 dager i ca 2 år, og nå de siste 3 mnd har den vært nede i 24 dager..

Er dette for kort til at egget klarer å feste seg, eller er det noen her som har klart det fint uten problemer??

Håper på mange svar, er litt frustrert og lei meg nå etter at mensen kom i natt og vi er prøvere på 2 året-(((((((((((((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde 21-25dagers sykluser, og er nå 25uker på vei etter 6mnd prøving. :)

Men noe jeg oppdaget, ved å ta EL tester hver kveld i noen mnd, var at jeg kunne ha EL på alt ifra dag 8-11 e. første mens dag... (jr her er estemert til å bli unfanget på dag 11)

-Så ikke rart det ikke gikk med en gang når vi bare hadde oss på dag 14 og utover.. ;)

Skrevet

min syklus er på noe ala det.

Be upanlagt gravid ca 2 dager etter mensen :s

Skrevet

Greia er vel hvor mange dager det går fra eggløsning til mens? (lutealfasen)

Skrevet

Ja, og som med meg så blir vist ofte luteralfasen forsjøvet hos de med kort syklus... (el tidligere)

Men anbefaler deg akupunktur, om du ikke har forsøkt det Hi. Det hjalp meg til lengre sykluser. :)

f.eks www.froyaklinikken.no

15:24

Skrevet

Før jeg begynte på p-pillene hadde jeg regelmessig syklus på 21 dager. Gikk på p-piller i 5 år. Da jeg kuttet ut p-pillene var sykluser min noe uregelmessig, fra 24-28 dager. Jeg ble gravid etter 5 mndrs prøving. Begynte også som deg, å lure på om det var for kort tid for egget til å feste seg... Men det gikk altså:) Kan ikke gi deg noe mer faglig svar, dessverre...

Skrevet

Skjønner at det er frustrerende. De siste to årene har jeg hatt sykluser på 24-26 dager med spotting fra dag 23. Nå er jeg gravid med tvillinger. :) Ikke gi opp! Har du forsøkt el-tester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...