Gå til innhold

Lurer på en ting.....?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en ny fyr. Jeg har hatt rundt 20sexpartnere. Men dette er den første jeg har opplevd at i det vi skal sitte i gang, så er han helt våt, akurat som han har hatt utløsning... Jeg spurte : Gikk det for deg? Nej svarer han.. og kjører på... Jeg tenkte. det va r det som hadde sjedd, og han svarte nei fordi det kansje var litt flaut for han.

MEN... har merket det sjer vær gang... Aldri opplevd det før... Så bare lurte på om noen vet hva det kan være ? Har liksom ikke tørd og spørre han,hvorfor det sjer... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt. Det er kroppens glidekrem, på lik linje med at noen jenter blir veldig våte.

-Har bare hatt et par partnere hvor det er så mye at det "renner" av dem, men du får ta det som et komplement -han er kåt! ;) hehe.

(og derfor mine damer og herrer, er "hoppe av i svingen" dårlig butikk, da det kan være sperm i denne "blandingen"... ;) )

Skrevet

Mannen min har dette i varierende grad. Mer når det er en stund siden sist:)

Det er for at de er kåte. Helt vanlig.

Skrevet

Min mann blir sånn. Synes det er helt supert jeg :) Hehehe

Skrevet

Min mann ar også dette. En blank væske som kommer ut når han er opphisset. Glidekrem det.

Skrevet

Takk for svar Jenter :)

Bare syns det va så rart siden jeg aldri har opplevd det før.. Det kommer mye.. sånn at det renner... Akurat som en utløsning...

Men greit og vite :) Slipper jeg spørre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...