Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Kan dere ikke komme med deres beste film- og serietips? Jeg ligger nyoperert og kommer til å være sengeliggende i maaaaange uker, kanskje månder, så trenger noe å se på, hehe.... Mine beste tips er: Spartacus blood and sand, Spartacus Goods of the arena The Lincoln lawyer The Smurfs Wather for elephants
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Serier: Family guy, American dad osv Breaking Bad Boss Kan ikke huske noen bra filmer akkurat nå, men sjekk på imdb.com og titt litt rundt på siden.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Serier: The Walking Dead Dexter Six Feet Under Sopranos Terra Nova Bones Er så mange bra filmer, at jeg vet ikke helt hvilke jeg skal anbefale, men kan jo skrive opp de jeg kommer på i farten; Schindlers Liste Full metal jacket Inception Inglourious Basterds Shutter Island Goodfellas Scarface Harry Potter Ringenes Herre Apocalypse Now Paul Frozen River Black Swan The Kings Speech Rango Up Contagion A Dangerous Method 50/50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå