Gå til innhold

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var sjåfør i går for naboen i går som skulle på julebord. Skulle hente han og en kollega og de skulle ta seg en bytur etter julebordet. Greit nok det, men da mannen min kom får å hente dem ville de helt inn til Oslo, 20-30 min kjøretur fra der de var på julebord. Greit for mannen min, siden han skulle få ekstra betalt. Skulle de på byen i Oslo? Neeei bare tråle gatene etter HORER!!

Denne "naboen" (bor litt på landet så bor ikke vegg i vegg da) har samboer og to barn. Kollegaen var visst singel. Men ja de tok det første og beste de fant. Hadde parkert bilen så da bar det avgårde i et par taxier til en leilighet som disse damene hadde. Mannen min fikk penger for å kjøpe seg litt om han ønsket det men svarte "Nei takk, jeg har familie, driver ikke på med sånt". Mens de holdte på på hvert sitt rom satt mannen min på kjøkkenet i leiligheten. Han foreslo flere ganger han kunne hente bilen å ha den klar men de insisterte at de måtte holde sammen, og de var redd for at han bare skulle dra fra Oslo uten dem.

Kan si det var bomtur, for hverken den ene eller den andre klarte å få den opp så det ble lite action på dem. De dro derfra etter 15-20 min og kjørte hjem. Denne naboen kunne fortelle mannen min at det var ikke så farlig med utroskap og kom muligheten så tok han den. Horer var visst noe han kjøpte regelmessig.

ÆSJ, skjønner ikke at det går an. Tenker på den stakkars samboeren hans. Har aldri pratet med henne og samboeren har jeg såvidt utvekslet noen setninger med.

Er ikke veldig fornøyd med at mannen min var med på dette selv om han ikke kjøpte sex, jeg vet han har hodet på plass, og han risikerer ikke det han har hjemme for et ligg, og iallefall ikke med en prostituert. Men men dette handlet ikke om han men de ekle grisemennene han kjørte. Jeg trodde faktisk naboen var er god familiemann, selv om jeg ikke kjenner han noe særlig.. jaja så feil kan man ta..

Totalt kjøpe sex, taxipenger, sjåførpenger til mannen så brukte de totalt rundt 6000,-

Burde vel egentlig ikke bli sjokkert, vet om flere som kjøper sex, og vet at mange, både kvinner og menn er utro generelt men det stikker litt likevel. Skjønner ikke hva folk får utav dette...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj!!!

Jeg hadde nå klikket for at min mann ikke hadde mer ben i nesa til å kjøre hjem da de begynte å snakke om horekjøp. Hadde hvertfall ikke godtatt at han ble med i taxi osv, er faktisk straffbart å kjøpe sex!

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt historien hans om at han ikke gjorde noe...og 6000 kr for alt det? Det var rimelig billig.

Skrevet

13.12 Nei, for man må for all del ikke stole på mannen sin!

Hva slags forhold har du til din egen partner når du mistror alt han forteller deg?

Noen av oss lever faktisk i likeverdige forhold med en voksen partner som vi stoler på og kjenner! At du ikke gjør det, betyr ikke at alle menn er noen svake guttunger som ikke klarer å holde smekken igjen!

Og jeg er ikke hi, bare så det er sagt!

Skrevet

Stoler på og kjenner mannen min.

Hadde han gjort noe hadde han nok heller ikke vært så ærlig med å fortelle hva som skjedde, men tro hva du vil 13.12.

HI

Skrevet

Herlighet, nå ringte denne naboen til mannen min og sa han måtte ha kjørepengene for i går tilbake. Samboeren hadde sjekket kontoen og lurt på hvorfor han hadde brukt så mye penger i går. Sa han hadde lånt mannen min litt. Så nå vil han ha pengene tilbake fra oss å hjelpe ham å dekke over det som egentlig skjedde og lyge for samboeren hans. Huff har skikkelig lyst å gi han et par sannhetens ord om disse sexkjøpene men jeg er så utrolig pysete. Har og lyst å fortelle noe til samboeren hans, hun fortjener å vite hva som skjer. Men det er jo egentlig ikke min sak, og nå er det jul rett rundt hjørnet.. Vetta søren hva jeg skal gjøre.. Noen som har tips?

HI

Skrevet

13:12 her.

Hva får deg til å tro at jeg lever i et så dårlig forhold? Jeg stoler såpass på mannen min at jeg ikke tror han ville blitt med i utgangspunktet, om ikke intensjonene hans hadde vært en annen.

Jeg sier hva JEG ikke hadde trodd på, jeg sier ikke at du må gjøre det samme.

Det er ikke opp til deg å dekke over for mannen din. Har han vært med på leken må han tåle steken!

Skrevet

Ikke fortell noe til henne. Hold deg unna siden du ikke kjenner ho. Be mannen din om å ordne opp selv. Ikke gi han tilbake penger. Det er naboen som har dratt han/dere inn i dette og han får ordne opp selv. Kommer derimot naboedama på døra deres og skal ha tilbake penger, hadde jeg fortalt alt.

Skrevet

13.24 her.

Ofte baserer vi rådene våre på egne erfaringer, og siden du var så rask til å fastslå at HI ikke måtte tro på det mannen sa, regner jeg med at du har erfart at det man blir fortalt av partneren ikke stemmer.

Skrevet

Det var ikke jeg som skrev noe om deg og dine forhold.

Jeg prøver ikke å dekke over for mannen min. Jeg sier jeg liker ikke å stå på sidelinjen å se på noen andre behandle sin samboer på denne måten.

HI

Skrevet

Nei, jeg vet. Den bare havnet litt feil :) Grunnen til at jeg mente det var en tynn forklaring var fordi jeg syntes 6000 kr var rimelig billig for taxi + horer til 2. Trodde det var langt dyrere, men de tar kanskje timesbetalt? ;)

Godt at du ikke dekker over for han, for det var tullete av han å bli med i utgangspunktet. Syns han skal stå for at han har driti på leggen og heller ta en prat med kompissen hvis dama krever penger tilbake... :)

Skrevet

Enig med 14.39

Dette må mannen din ordne opp i, men for alle del, ikke gi tilbake pengene! Det er naboen som er den store stygge grisen oppi alt dette, og han får ordne opp selv. På en måte synes jeg mannen din bare bør fortelle alt sammen, men det er veldig lett å blis tående med svarteper i en sånn situasjon, så egentlig er det jo best om naboen forteller selv. Men det høres jo ikke ut som om DET kommer til å skje! Synes også at hvis de kommer på døra for å få pengene igjen, så bør de få hele historien, uansett, dere har ikke noe å vinne med å holde på sånne hemmeligheter.

Høres ut som en knakanes kjekk kar dere har til nabo.. Håper mannen din sier nei til evt framtidige sjåføroppdrag!

Skrevet

13.12 Hehe joda kanskje timespris, de klarte jo ikke å komme igang engang så :P Ene hadde visst betalt 1500, den andre 1700..

Ja enig at dette var tullete av mannen min, han burde ikke vært der. Han sier bare han fikk seg en god latter, bedre betalt enn horene, og en innblikk i et liv han ikke vil leve..

HI

Skrevet

Hadde det vært min mann som hadde kjørt rundt på horekunder så hadde jeg klikket! Hvorfor i alle dager ble han med på noe sånt!? Herregud, det er så mange ekle mannfolk!

Skrevet

Kan ikke snakke for min mann, men det var vissnok først da de kom inn til byen han skjønte hva de var der for. Valgene han tok etter det kunne vel vært bedre..

Men uansett, nei han har ikke tenkt å gi tilbake pengene. Han har allerede sagt til naboen at de er brukt opp på gamle regninger vi hadde liggende. Kommer hun på døren får jeg si det som det er. Ellers holder jeg munn tror jeg. Mannen min har fortalt naboen hva han synes om hva han gjør, og han har mistet respekt for ham. Så mannen min har vel en "venn" mindre nå.. Like greit det.

HI

Skrevet

det var da veldig så detaljorientert du var!!! mannen din husker jammen godt.

og du....ikke gidd....

Skrevet

Herregud så glad jeg er for at jeg har en mann som har bedre gangsyn enn å fasilitere og hjelpe til med horekjøp!

Min mann hadde snudd bilen idet han skjønte hva som var på gang, og aldri befunnet seg på et horehus.. Hans menneskesyn er såpass oppegående at han er sterkt imot slag av kropp og sex på denne måten, og han ville aldri vært med på noe sånt engang.

Han har dumpa venner som har fortalt at de har drevet på med dette, og han har glatt avlyst en guttetur til Las Vegas, fordi han vet nøyaktig hva de som reiser har tenkt å bedrive der.

Mannen din er svak.

Skrevet

Nja kanskje ikke svak, men litt dum og korttenkt.

Han har fått så øra flagra, og sagt seg enig i det jeg har sagt, så regner ikke med gjentakelse..

HI

Skrevet

kjærringa har talt med andre ord....ikke rart det har kommet opp at det er mere mishandling av menn enn det er ser,eller hører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...