Gå til innhold

Er mannen min utro....klump i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er stort sett hjemme hele tiden, så kan ikke forstå at han kan ha "tid" til det.

Men magefølelsen min er uansett sterk...han var ikke hjemme, pc hans sto på, så jeg gikk inn på FB sida hans og såg på meldingene der ( ja jeg vet det ikke er bra, men min erfaring med min x-mann gjør at jeg ikke stoler så mye på mannfolk...)'

Der har han hatt endel meldinger med en dame jeg ikke kjenner, men en fra hans gamle omgangskrets. Det sto hadde vert gøy møtes for å mime he.he....han hadde også spurt henne om de kunne møtes en dag , da han hadde fri fra "alle her hjemme". Klarte ikke tyde om det hadde vert noe møte...men han hadde skrevet kyss og klem.

Knytter seg i magen min....føler verden raser helt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå kjenner meg sååå godt igjen!! Er så grusomt det der... Du vil ikke ta det opp med han da?? Jeg har også gått inn på samboeren min sin fb og på meldingene hans, der var det en samtale med ei jeg ikke kjenner men som jeg vet han har et eller annet kjennskap til, men jeg blir så sint så jeg skjeller han loddrett ut der og da, han snakka/rodde seg vekk, kom aldri til bunns i noe:( Han var på byen i går,i stad satt han å skrev sms, når jeg nærmet meg han så la han vekk tlf! Spurte hva det var men han svarte bare at det var med en kompis, Nå sover han på sofaen og tlf ligger på bordet, måtte bare se om det var noe interressant på tlf hans, men han har slette alle meldingene plutselig, det er noe han sjeldent gjør! Klumper seg godt i magen her og!!

Skrevet

Så grusomt å ha det sånn ;(

Ble forbanna jeg og- og tok det opp med han. Han innrømte at det hadde vert flørt-tull på meldinger på FB,men ikke blitt noe møte- og etter det hadde han innsett hva han hadde begitt seg ut på....

Han er verdens snilleste og gjør alt for meg...men kjenner tilliten min er noe ødelagt nå...og at det vil ta tid bygge opp igjen---er man først brent er det vanskelig!!!

Skrevet

Man må jo bare stole på de visst man skal leve sammen med de, men som du sier så må tilliten bygges opp igjen, og det er ikke lett!

Og når man har opplevd lignende tidligere er det ennå værre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...