Gå til innhold

Oppblåst...


*papilla*

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 5 uker, men allikevel ser jeg ut som jeg er 3-4 mnd på vei når det går mot kvelden. Jeg klarer rett og slett ikke holde magen inne! Synes også det er ubehagelig å gå i jeans og føler de fleste av toppene/genserne mine strammer litt.. Andre som har det sånn?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha unksyld jeg ler men kjenner meg igjen jeg er også i 5 uken og har allerede gått over til one peicen jumpsuit og joggebukse!! tankene som har slått meg er tvillinger? stor baby? eller bare lagt på meg i tillig, endelig noen andre også som har d samme problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat sånn jeg og.. Har vurdert å begynne med mammabukser, men synes det er vel tidlig... Men kan kun ha på løse klær om kvelden, ser ut som jeg snart er halvveis.. Ikke lett å holde det hemmlig med den mageb her nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her kan jeg også kjenne meg igjen. Jeg ga opp mine jeans å dro rett på H&M å hamstra inn tightser og fine strømpebukser. Myyye mere behagelig enn å gå rundt å kjennes ut som en levende luftballong :)) Å nå finnest det jo så mye fint man kan ha på sammen med tigths :) Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på denne jeg også! Magen min este ut allerede før tr var ventet på besøk, så ble ikke akkurat superoverraska når jeg testa positivt. Sist viste ikke magen noe før etter ca 3 mnd (selv om jeg kunne se en liten kul etter ca 8-9 uker), så har nok en sammenheng med at det er nr 2 :-) Og kanskje mitt evige matbehov i dette svangerskapet (som ofte ender i at jeg hiver i meg en pose popcorn på kvelden) også gjør sitt ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...