Gå til innhold

August barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja det er vel inn her jeg skal også, har termin 13 august 2012. Håper bare alt går bra, veldig nærvøs for en spontanabort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

er de ditt første barn?

Jeg har termin samtidig som deg, men med mitt fjerde barn. etter mitt andre barn mistet jeg i fjerde mnd, på julaften. Kjenner at det ligger i bakhodet når jeg nå skal inn i den samme tiden på nytt. Men man kan jo ikke gå rundt å tenke på hva som kansje kan skje. Jeg mistet den tredje pågrunn av at det hadde blitt en "falsk" graviditet. Det vil si at fostersekken vokste uten at der va noe inni. Jeg hadde stor mage, hadde nettopp vært på 3 mnd kontroll og fått høre at alt var bra. Tenk at dem kan ta så feil? Så fosteret hadde bare stoppet å utvikle seg på et gitt tidspunkt,men stjal likevel næring til fostersekken. Er så rart å se tilbake på bilder den jula da jeg gikk med gravidbluse og hadde stor mage... rart at det kan gå an. Men året etter ble jeg gravid på ny og fikk en frisk og flott jente. Nå er hun 7 år og det er rart å bli gravid igjen så lenge etterpå. Men den følelsen av at ting kan skje ligger i bakhodet. Selv om jeg har tre flotte,friske barn vil man jo at alt skal gå bra likevel.

Til tider føler jeg meg kjempesvimmel og kvalm. Og noen ganger stikker og "klemmer" i magen. Men det det er jo egentlig ganske normalt.. :)

Da jeg mistet hadde jeg ikke noe vondt. Begynte bare å få blødninger. Håper alt går bra med deg. Du må iallefall prøve å tenke på den måten :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Jeg testet positiv i går, og har nok termin en uke etter deg eller noe.

Hvor gammel er du? :)

 

Ønsker deg lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dette blir da mitt andre barn, men det er 10 år siden sist så alt virker som det er første gang igjen. Var og tok GU ultralyd om torsdagen og da var alt bra og hjerte fungerte så jeg får jo krysse fingrene for at det fortsetter sånn. Men så har jeg blir 37 år også da.

Lykke til med deg videre også, så holder vi sikkert kontakten her på forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 35 i Juli og min yngste blir 8 år i Mai så jeg føler meg også som en litt sånn "førstegangs.." Men de er jo hyggelig at vi er litt i samme alderen her da. Trodde de var mest de under 30 som var ivrige på å skrive :) Jeg har også vært på UL nå og sett hjertet slå. Håper alt går bra med alle her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg blir 35 i januar og har en sønn fra før som ble 15 år i slutten av november så eg føle meg som førstegangsfødende, husker jo nesten ikke noe fra tida eg gikk gravid. Men dette blir spennede, glede meg max, så håper bare dette går bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også har følt at de fleste her inne er under 30 år, så det var veldig koselig at det var flere over 30. Bare så det er sagt da.....vi er IKKE gamle, he he.

Fortsatt god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...