Gå til innhold

Noen er som har bekterevs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha så vondt i ribbena at man ikke får sove om natta? er kun om natta jeg får det! Våkner i 3 tida og det verker så jæ,.... Hjelper ikke med de smertestillende jeg har fått..

Eller kan dette være noe annet? har hatt det sånn ganske lenge. Noen ganger bare litt, men i det siste har det blitt ganske mye vondere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel som regel de store leddene man får vondt i? Men uansett hvilken årsak, så plages du jo av dette, så jeg ville tatt det opp med legen.

Skrevet

Har googla litt og fant ut at det angriper ribbena også! Da vet jeg det.. nettopp fått diagnosen så vet nesten ingenting...

hi

Skrevet

Mamma har hatt det i ca 20 år, men det brant ut (gikk nesten over) for noen år siden, i forbindels med at hun begynte å leve et mer aktivt liv. Hun var veldig dårlig tidligere. Nå lever hun nesten smertefritt ;-) så det kan bli bedre!

Skrevet

Jeg har bektrevs og ja det er vanlig å ha det slik som du beskriver. Jeg er heldigivs ikke veldig plaget med brystkassen foreløbig, men kan våkne opp med at det føles for tett liksom, at jeg ikke får trukket pusten godt nok inn og at det da gjør litt vondt i brystkasssen, og begynner uten unntak å hoste veldig slike ganger, og det er vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...