martepia85 Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Mulig jeg er helt dust, men flere steder refererer folk som svarer på innlegg til trådstrater som "HI". En stund trodde jeg Hi var nicket til noen, men det er jo så vidt jeg har sett uavhengig av hvem som har skrevet innlegget.
lillespirenmin Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Hovedinnlegger, altså trådstarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå