Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Det har ikke jeg og mannen min:/ Og vi er 30 år og har 2 barn.. blir alltid bedt til foreldre og svigerforeldre julaften og 1.juledag og til besteforeldre 2.juledag så vi har liksom aldri hatt behovet.. ikke har vi så god økonomi eller stor plass heller, og det er jo avslappende å komme til dekket bord 3 dager på rad! Har aldri stekt ei ribbe eller kokt pinnekjøtt, har laget kalkun på nyttårsaften et par ganger da..men er ofte bedt bort da også.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har aldri laget selve julemiddagen, fordi vi alltid er borte. Blir nok en forandring på det når vi får baby og den er blitt noen år. Men jeg har laget både ribbe og pinnekjøtt. Ribbe seinest i dag faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Har aldri stekt ribbe, kalkun eller noe kjøtt .spiser ikke kjøtt og hater å lage middag.Stort sett bare lettvinne løsninger i middagsveien her hjemme.Min mor ordner all mat på julaften.bare å komme og spise;)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Har heller aldri laget julemiddag og vet ikke når det kommer til og skje heller da vi stortsett feirer jul borte.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har aldri det heller, er 33 år :-O Men vurderer det til neste år, da har vi to barn og jeg kunne tenkt meg å starte egne tradisjoner. Men jeg har annenhver jul en grøtgreie her på lillejulaften. Når dattera skal til pappan sin julaften pleier vi å ha en minifeiring på lillejulaften med grøt med mandel og premie og litt gaver, da inviterer jeg familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå