Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Har veldig lyst til å begynne å spille håndball igjen, bare for moroskyld. Søkte litt på nettet etter damelag i Oslo, men alle jeg fikk opp spilte på et høyere nivå/tar det veldig seriøst. Bor på Torshov, men kan jo reise litt innefor Oslo. Noen som vet om et damelag som trener og spiller for "moro skyld"?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Håndballforbundet har lister over alle lag i alle serier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå