Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Her har det kun blitt julemenn og pepperkaker så langt. Trenger tips!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Pepperkaker og delfiakake. Er ikke helt i form for tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har bakt: -krydderkake -serinakaker -sarah bernard - kokosmakroner -berlinerkranser I tillegg har jeg lagd fløtekarameller og kjøpt kransekake. Og har planer om å rulle marsipan over helgen en gang. Men ettersom jeg er høygravid er jeg usikker på om det blir noen kaker igjen til julaften... farlig å bake for tidlig;)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Skal bare bake pepperkake. Er ikke så flink til å bake og pepperkake kommer i ferdig deig i butikken. Så tenknisk sett baker jeg ikke da, men det blir pepperkake.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jeg baker Sætres beste pepperkaker, og havreflarn fra Rema 1000 Det er så mye styr denne jula siden vi bygger rom, jobber tett oppå julaften og alt bare er et kjør, så akkurat bakinga setter jeg ikke høyt! viktigere å få inn alle julegaver og vaske hus synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå