Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har brukt filofax i mange år pga at jeg da har alt på samme sted. Men, nå lurer jeg på å kjøpe vanlig lommebok og heller ha en sånn årsbok/kalender i tillegg. Hva foretrekker dere?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Går ikke rundt med filofaxen i veska. Har den liggende på jobb og bruker den aktivt der. Lommebok ellers:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Lommebok. Hater filofax, den er alt for stor. Har en liten almanakk i tillegg, men kunne like gjerne hatt alt jeg har der på mobilen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 iPhone og lommebok til verdagsting og til kort/penger. Og http://www.personligalmanacka.se/SE/ til skoleting
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jeg bruker kortdispenser. Har lapper oppi der og småpenger i bilen eller i veska som bare er for å oppbevare ting, har den ikke med rundt forbi. Har kortene i lomma. Har en egen kalender til ting jeg skal huske, selv om jeg glemmer det fordet om =P
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Ingen av delene. Jeg har kortmappe, og kalender har jeg på Outlook på jobben, og på mobilen. Kontanter hr jeg svæææært sjelden, da får de i så fall plass i kortmappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå