solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Kom til å tenke på en ting i dag.. Hva om jeg har glemt/mista smokken til babyen (han er 3 uker) jeg er ikke hjemme, og ingen mulighet til å koke en ny smokk.. holder det da å "vaske" en nykjøpt smokk i antibac?? Grunnen til at jeg kom på dette var at i dag trodde jeg at smokken lå igjen hjemme når jeg skulle hente storebror på skolen, heldigvis fant jeg smokken etter liktt leting i bilstolen, men han lille er veldig avhengig av denne smokken enda, så jeg hadde blitt temmelig desperat hvis jeg ikke hadde funnet den.... Tror jeg får kjøpe flere smokker i morgen og ha en reserve i stelleveska og en i bilen (just in case) =)
Steget Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Jeg ville ikke vasket en smokk i antibac. Da ville jeg heller gitt en nykjøpt smokk. Men det er kanskje bare meg! Bedre å ha mange smokker! Lurt å ha to i stelleveska, så har du en den dagen du har glemt å pakke med deg nye:)
Gjest Mentha Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Ville heller ikke vasket smokk i antibac! Hvis du er i nærheten av en café eller noe slikt så kan du skylle smokken i en kopp varmtvann. Eller du kan i det minste få kjøpt en flaske vann på butikken som du kan skylle over smokken med. Ville skylt den med noe når babyen er så liten, ser for meg at det KAN sitte igjen noen stoffer fra produksjon eller whatnot . De blir vel ikke desinfisert før salg? Vi hadde alltid en elelr to ekstra smokker i stellebagen, og så hadde jeg alltid en smokkesnor på den junior hadde i munnen. MÅtte helgardere meg siden han var så avhengig av smokken sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå