Gå til innhold

Hva gir dere til bestemødre over 80 år til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å finne på noe til de over 80år, noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir kalender med bilder av barna, eller et fint bilde av barnebarna. Og ellers fjordlandmiddag, kaffe, oppskåret pålegg, noe godt jeg vet de liker ol.

Skrevet

Men pakker du inn det? Tenker siden det er kjølevarer...

Her er det en klassiker å gi gavekort på fotpleie.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hun fikk første oldebarn i år så hun får innrammet bilde av mini. Og hjemmelagd fudge. =)

Skrevet

Flaxlodd. Ser for meg hun vil gni seg i hendene og skrape til den stor gullmedaljen:)

Skrevet

Vi har alltid feiret jul sammen med farmor så vi har det i kjøleskapet. Og etter noen år med og få det samme så kommer hun med tomboksene en stund før jul hehe =) herligste dama =D

Skrevet

Min farmor får innrammet bilde av oldebarnet, og i tillegg en kurv med litt god julekaffe, hjemmelagede julekaker og litt såpe og kremer.

Skrevet

Liker hun å lese ukeblad, i tilfelle har det falt i god smak i min familie å få det hjem i postkassen hver uke/mnd.

Håper du finner på noe hun blir glad for:-)

Skrevet

Kryssord penner,sånn som man kan viske ut:)

Skrevet

I år får mormor en oppsats i fat med mose og div. fra naturen som vi har hentet i skogen og te-lys. Hun får også to nisser som vi har laget med barna:)

Farmor som er ganske glemsk og ikke så "med" som mormor får en digital fotoramme som vi har lagt inn masse bilder av barna på og hjemmelaget nisse:)

Vet at de setter veldig pris på å få ting barna har laget siden de tross alt har alt de trenger...

I fjor fikk de begge hjemmelaget konfekt og året før bakte jeg gammeldags honningkake til de- slikt faller alltid i smak:)

Skrevet

Min bestemor på 94 år setter veldig stor pris på gode ting hun ikke unner seg selv. F.eks en kurv med det dyreste syltetøyet på butikken, god kaffe/te, div kjøttpålegg, sild på glass, eksklusiv sjokolade osv. Pakker ikke inn sånt, men stikker innom med en førjulsgave noen dager før jul.

Ellers pleier jeg å bake til henne, hun har alltid vært familien store bakemester og den "arven" er det jeg som har tatt opp. Jeg har arvet hennes gamle håndskrevne kokebøker og kakeoppskrifter. Siden hun klarer bar selv lenger blir hun kjempeglad for et par fulle kakebokser så hun har noe å tilby gjestene når hun får besøk.

Skrevet

Alle besteforeldra (mine og sambo sine) får fotobok av 3åringen frå oss, bar blitt tradisjon.

Trur alle er over 80...Besta er i allefall 89.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...