Gå til innhold

SERI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hun er meget mager. personlig synes jeg ikke det er kledelig.

Skrevet

Så ut som en fin utsikt. Kunne ønske jeg så den samme utsikten. Her ser jeg bare regn, sludd og is.

Skrevet

Ikke mye "flæsk" å ta i på den der nei ;)

Skrevet

Bildet var jo ikke direkte vakkert, men hun er jo en slank og flott dame.

Se på leggene og låra f.eks så ser man jo at hun ikke er sykelig tynn.

Litt lys/skygge og veeeldig påpasselig med å holde inn magen...! Heheeh!

Forøvrig moro med han som står uti vannet bak henne og titter på!

Skrevet

Mannen min sa bare "æsj" han.

Kunne gjerne hatt kroppen hennes jeg, men da ville jeg spist litt :)

Syns ikke definerte muskler og veldige magre trekk er fint på kvinner, men det er min mening :) En dame med timeglass fasong som har litt ekstra flesk syns jeg er fint :)

Skrevet

...og problemet er?

Bare fordi dama har selvdiseplin, så skal hun hetses?! ...så selv slik ut, før jeg ble gravid, og håper å komme tilbake til det når barnet er født.

Fin utsikt da, så godt og varmt ut der! ;) hehe

Skrevet

Blir slik når gubben liker og ligge på STEINGARD.

Skrevet

Hetser ikke. Noen vil faktisk ikke se slik ut (Eller har anlegg for det) det har ikke noe med selvdisiplin å gjøre. Jeg var på mitt tynneste omtrent på hennes størrelse, bare beinete og jeg syns det var ekkelt. For meg er skjønnhet runde former, for andre er det andre ting.

Ikke vær så hårsår.

Skrevet

Blir lei meg av slike bilder, for jeg vet hvor syk jeg hadde blitt av det da jeg var 15 år og slet med spiseforstyrrelser.

Syns hun gjør ting feil når hun nå dessverre er et forbilde for mange jenter. Hun er rett og slett mager, og hun ser ikke sunn ut.

For unge leseres skyld syns jeg faktisk hun kan droppe alle de lettkledde bildene, all praten om mat og trening, osv. Iallefall når det blir så sykelig! Ikke takler hun kritikk heller da.

Skrevet

hmm, hun ser veldig avmagret ut i overkroppen (unntak er silikonbryster). Hun er nok kjempeflink til å trene mye, og da vil man jo få muskler, men tror ikke hun får i seg nok mat nei, armer og mage er helt avspist. Det er farlig å ikke ha litt underhudsfett og "tærefett" på kroppen, da må den spise på muskler den dagen man er syk og ikke får i seg næring. Det er kjempevanskelig for kroppen å ta energi fra muskler iflt å ta energi fra fett, så det er ikke helt optimalt nei..

Jeg forøvrig synes damer som man ikke ser ribbein og alle muskelgrupper på er mer vakkert, men smaken er som baken.

Skrevet

jeg bryr meg ikke personlig om fotballfrue, men venninnen min er en stooor beundrer av henne; og driver stadig å slanker seg, enda hun er en strl 34 til å begynne med for at hun "vil bli som henne". Og hun er 23 år så ingen lettpåvirkelig tenåring heller.

Selvdisiplin osv. er nok det som ligger bak FBFs utseende, men mange lar seg påvirke, og tror at de MÅ bli som henne. Jeg syns heller ikke FBF skal tvinges til å legge på seg eller kle på seg, hun må få gjøre som hun vil (slik som alle andre).

Og jeg skjønner at hun har høye tanker om kroppen sin, det er jo sånn media vil at vi skal se ut i dag - så for de som klarer det må de jo føle seg great.

Skrevet

Fotballdama er jo litt uproposjonert da, ser litt snålt ut med den smale overkroppen mot resten hehe...

Skrevet

Hun er SYKT tynn, det er ikke noe pent.

MEN har dere sett på kjæresten hennes? Han har jo en fantastisk fin kropp! Og denne jenten har hatt spiseforstyrrelse før, så jeg tror at hun trener og ser slik ut fordi hun vil være på nivå med kjæresten. At hun vil holde tritt med hans flotte kropp og derfor være tynn og trent selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...