Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Vil aller helst bruke navnet Olav som mellomnavn, men er rådville over hvilke navn som passer foran dette? Foretrekker å ikke bruke Jan, John, Per, Hans osv.. Noen som har gode og kreative forslag? Please? ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Knut, Svein, Trond...kommer ikke på flere som kan passe med Olav, iallefall ikke når du skal ha det som mellomnavn. Jeg ville valgt Olav Johan, da de to er de fineste guttenavnene jeg vet om
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Olav passer ikke som navn nr 2. Olav Nikolai er da pent Eller... Ken Olav er vel også brukandes
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Takk for innspill, er et familienavn som er ønskelig å føre videre. Problemet er jo at gubben heter det samme, og det hadde vært best å bruke det kun som navn nr 2.. =)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Olav er et familienavn, problemet er jo at gubben heter det samme så derfor hadde det vært lettere å bruke det som navn nr 2.. ;-) Flere? eller er jeg kjørt..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jan Olav, John Olav, Johan Olav, Knut Olav,
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Trodde ikke det første svaret mitt ble lagret. sorry.. =) HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Olav Elias Mads Olav Jørn Olav Isak Olav (det blei tungt...) Gard Olav Lars Olav Tord Olav Eik Olav ev. Erik Truls Olav
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Hvis det ikke skal brukes s¨å spiller det jo ingen rolle. Johannes Olav er f.eks veldig tungt... Men om ungen uansett bare skal kalles Johannes så spiller det jo ingen rolle hvilket annet navn man slenger på! :-D
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Ser den, men hadde vært fint om kombinasjonen var ok likevel. Kan jo hende gutten vil ta i bruk navnet sitt i voksen alder. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Olav Denheilage syns eg er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå