Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Er så fortvilet. Jeg og samboeren min har hatt en ganske turbulent høst. Fant blant annet ut at han hadde gått bak ryggen min over en periode, noe som knuste meg helt. Vi kom over dette og valgte å fortsette forholdet. Men nå er han helt annerledes enn før alt det som skjedde. Vi har ikke sex lenger, han blir sur for ingenting, og virker egentlig ganske deprimert. Jeg har prøvd å snakke med han om dette, men han sier at jeg ikke har noe med det å gjøre... Jeg mener jo at jeg har det, vi lever jo sammen, og det er helt håpløst for meg når jeg går rundt og ikke aner hva han tenker eller føler om noe som helst. Jeg har en sønn fra før, og han er fantastisk med han, med mellom oss er det stadig noe tull siden han ikke tåler at jeg tar opp de minste ting uten å bli fly forbanna og snakke om å flytt ut osv.. Jeg føler at jeg hele tiden må tenke over hva jeg sier osv. Vi er begge i midten av 20-årene, og han flyttet rett fra foreldrene og inn til meg. Kan trygt si at navlestrengen til mor ikke er kuttet, da alle avgjørelse styres utifra hennes meninger. Ikke gidder han gjøre noe her hjemme heller. Hele situasjonen er bare så vanskelig nå! Jeg vil at ting skal bli slik det var før!!!! :-( Han er jo egentlig en så god mann, som jeg elsker så utrolig høyt! Ble litt langt og rotete innlegg det her. Men mange tanker som surrer her nå. Sitter her alene hjemme med sønnen min på 3 1/2 år i kveld, fordi han er på julebord med gutta. (Som jeg vet er imot vårt forhold, da de er single hele gjengen. Derfor er ikke dette en så god kveld for meg.. ) Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå