Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Skal til lege imorgen, men lurer så fælt så spør her i tilfelle noen vet hva det er. Gutten vår på 3 år kom hjem fra barnehagen på mandag med utslett under nesen. Tenkte ikke så mye over det siden han har litt atopisk eksem i perioder, kommer med inntak av egg. Er allergisk. Skjønner nå at det ikke er eksem. Det har forandret seg til 6-7 hvite små blemmer oppå rødt utslett. Er akkurat innenfor høyre nesebor og ned til overleppa. Ser vondt ut og han gråter når noe kommer borti eller når han spiser. Ser at det plager han og han vil gjerne klø. Det blør en del også. Aldri sett lignende før. Har prøvd med krem mot eksem, vaselin og pyrisept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå