Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Sitter å ser på Jul med Hellstrøm og bobler over av julestemning. Kakene er bakt, gavene er kjøpt inn, listene er krysset ut og det mangler bare en lett vask og julehandelen. Åååå, jeg gleder meg til å våkne opp på julaften av små barneføtter og sette seg hele familien med hver sin julestrømpe og ser på julemorgen i pysjen med dyna over oss
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Satt klar til å trykke *liker*, men det går jo ikke
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det er en fantastisk tid altså! I år har jeg fått gjort så mye! Brukt laaang tid på å finne de perfekte gavene som mottakeren kommer til å bli kjempeglad for! Vi har laget masse julepynt med toåringen og laget masse julegodteri som gave. Har også planlagt middagene i romjulen og skal prøve meg på pinnekjøtt for første gang. Juletapas med gode venner skal vi også ha. Deeeeilig HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Gleder meg sååå vanvittig jeg åååååååå ))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå