Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Minstejenta på 4 har de siste kveldene vært veldig urolig og sovet dårlig. I går klødde hun forferdelig i baken, og en rask titt bekreftet mine bange anelser - hun hadde flere små hvite mark i endetarmsåpningen... Dro på apoteket i dag og hele familien har tatt en tablett i dag og skal ha en ny om en uke. I tillegg har jeg kokt undertøy, sengeklær og håndduker, og er supernøye med håndvask og hygiene. Spørsmålet mitt er hvor fort jeg kan regne med at ubehaget hennes forsvinner? Synes så forferdelig synd i henne...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Det forsvant fort her iallfall. Borte dagen etter:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Forsvinner fort. Husk å klippe neglene hennes, rense de og vaske hender. Ofte.
hysterika Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hun bør være bra i dag, og i hvert fall i morgen. Tabletten virker med det samme den har passert fordøyelsessystemet. Hvis hun skulle merke noe i kveld, kan du fjerne markene med en q-tips, en liten enganssprøyte fylt med vann o.l.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Tusen takk for svar! Har aldri vært borti dette, men har jo skjønt at dette er ganske vanlig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå