Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 akkurat hatt mensen jo...fikk den den 3 desember og ble ferdig den 8 des. Nå i går begynte jeg plutselig småblø(friskt blod) og litt magesmerter men ikke mye... Har aldrig opplevd det før:( går på p piller da. men som sagt ikke skjedd før. blør litt enda friskt blod. noe jeg burde bekymre meg for?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Dytter litt..kanskje noen har opplevd det samme hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå