Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Fikk i dag beskjed om at et vennepar ikke kommer i bryllupet mitt fordi de skal på en jobbreise. Datoen for bryllupet har vært satt siden mai i år (gifter oss til sommeren neste år, altså over et års varsel) Hun spurte til og med meg i sommer om jeg ville være med på denne turen, og da sa jeg at det ville jeg gjerne så lenge det ikke kræsja med bryllupet, hvorpå de svarte at hvis det gjorde det så ble det jo ingen tur uansett. Blir nok et litt fint bryllup uansett altså, hehe, bare litt skuffa ;(
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Det står mellom en ferietur eller en middag/helaften/samfunnshus? når du gifter deg. Dagen er sikkert helt spesiell for deg, men ikke like viktig for alle gjestene. Selv hadde jeg valgt ferie. Bryllup er stort sett kjedelige.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Jeg hadde som deg blitt skuffet. Og jeg hadde prioritert en venns bryllup over en reise. Men er det jobb eller ferie?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hun er en av mine bestevenner, så hadde jo håpet hun ville komme. Ferietur? JOBBtur!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 hehe, du som sier at bryllup stort sett er kjedlige, hvilke bryllup har du vært i tørr jeg spørre?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Om det er jobb, hvorfor ville hun da ha deg med?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Er det en jobbtur hun er pålagt av arbeidsgiver, eller kan hun komme seg unna den for å komme i bryllupet? En venns bryllup er vel en meget god grunn til at sjefen forstår at hun ikke kan dra. Det hadde in alle fall min sjef forstått.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Dagen før jeg giftet meg ringte en av mine to beste venninner å sa ho ikke kom. Grunnen en arbeidskollega hadde lyst å reise på danskebåten på fylle tur så ho tok skiftet hans slik at han kunne. Ho syntes tydeligvis at det var viktigere for kameraten å dra på fylle tur en det var å komme i bryllupet til noen ho hadde vært nære venn med siden ho var liten. For å si det sånn vi har hatt veldig lite kontakt i de årene som har gått etter dette
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Min bestevenninne. Tørre lange taler.... Selv giftet meg uten å ha bryllupsfest. Bryllup er ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 En jobbtur meg meg ville ha innebært mange tusen ekstra i lønn for to-tre dagers tur og få timer "egentlig arbeid"... Så jeg hadde nok valgt jobbtur fremfor bryllup så lenge jeg ikke hadde vært i nær slekt eller vært forlover.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Vi er selvstendig næringsdrivende, og jobber sammen, derfor ville hun hatt meg med. Vi tjener ikke så mye mer på slike turer, det er i grunn ikke så lønnsomt. disse jobbreisene (messer) er mer for å få reist litt, møtt andre som jobber med det samme. HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Hei :-) jeg skjønner deg jeg asså, jeg hadde også blitt uendelig skuffa.... men men,er ikke alle som har lyst, eller kan...kan hun være sjalu på noe?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 22.12, nei, det tror jeg ikke. Tror bare ikke hun tenker like langt alltid. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå