Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg går på avklaringspenger.jeg er ikke i noe tiltak,jobber ikke og går ikke til psyiatrisk behandling.Kan jeg ha krav å få dekt noe av barnehagen regningen da?jeg må ha barnet mitt i barnehage fordi jeg ikke orker å gå hjemme hver dag med barnet.jeg er syk sliter psykisk.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Ikke via NAV, men du kan få dekt noe (eller alt? litt usikker på det) gjennom barnevermet på bakgrunn av at det er god sosialisering for barnet å gå i barnehagen og å være jevnlig sammen med andre barn under et pedagogisk opplegg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 er du eneforsørger? spm. videre er jo hvorvidt du har krav på aap videre når du hverken er i aktivitet eller behandling.. det er jo i utg.punktet et krav på aap....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Ja er på avklaringspenger .men legen søker uføretrygd og får avslag.har vært til behandling i ti år-.så orker ikke mer .hjelper jo ikke uansett.Jeg kommer ikke til å kontakte barnevernet.best å holde seg langt unna de.får betale barnehage regningen selv
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Du kan få det godkjent da du selv sliter men hvorfor går du ikke til psykolog? Jeg har søkt aap, går til behandling og står som arbeidssøker så jeg får stønad til barnetilsyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå