Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Helt ærlig så tenker jeg egg - ovo. Men jeg likte lyden av navnet. Hva med nydelig Håvard?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Oval tenker jeg. Liker veldig godt O som begynnelsen av navnet da vi har flere i min familie som begynner med den bokstaven. Aldri hørt Ovar, men hadde jeg blitt kjent med navnet så kanskje.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hvis han er litt uheldig og blir litt oval i fomen kan du jo tenke deg hva slags kallenavn ungen får Ivar er mye bedre, eller Olav
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Helt ærlig, synes jeg ikke det var så fint, kanskje fordi jeg ikke er vant til det? Da synes jeg f.eks. Oddvar eller Olav er bedre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jeg kommer fra Jæren, og her er navnet litt brukt. Forbinder navnet med en råtass, en skikkelig frekkas fra Jæren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå