Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 damer som buker hatter? jeg synes det er så innmari stygt.! Svært få som kler det,tror ikke jeg har sett en eneste. Hvorfor bruker noen damer cowboayhatt,russiske pelshatter osv? det samme med kraftige damer som bruker høyhælte spisse sko. Det ser bare ikke ut! Hva er det værste du ser?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Crocs er kanskje det styggeste jeg ser
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det verste jeg ser er folk som ser stygt på andre, fordi de er uenige med stilen deres, hårsveisen, vekten, hatten you name it. Hold blikket for deg selv, og fokuser på litt viktigere ting!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Tydeligvis en som både bruker hatt og spisse sko:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 sånne korte vester man pynter seg med.Ser ut som man har en bh utenpå klærne!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Ja, hvorfor rakke ned på andre? Det er jo en kjentsak at smaken er som baken, så hvorfor skal vi da gjøre narr av andre som mener noe er fint, men som du kanskje ikke liker? Det blir jo bare baksnakking, og det er aldri noe ålreit..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Hvite tennissokker og jenter i armyboots..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Jeg takler ikke når ALT matcher. Hatt i samme farge som vanter og veska,sko osv.Det ser ut som man har planlagt antrekket nøye i 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 18.17 Hehe jepp, jeg bruker hatt i fjøset. Teller det? Ellers har jeg ett par spisse sko, og de trives jeg faktisk i. Utover det har jeg sikkert masse klær som dere ville ledd av, men vet du, det bryr meg omtrent midt i hælen 18.13
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Når unge menn bruker sløyfe for å pynte seg! Smoking er ok,men skjorte og sløyfe..nei uff ser ut som man jobber på Tusenfryd.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Jeg liker ikke dyremønster. Feks tights eller noe med leopard, slangemønster, you name it. Det er aldri, aldri fint.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Hatt i fjøset er da helt normalt. Da har jo hatten et formål og funksjon. Hilsen trådstarter.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Det er ikke å rakke ned på. Det er å si hva man ikke liker og hva man syns er mindre pent. Det handler ikke om å tillegge de som bruker det egenskaper og adferd som man ser ned på. Det er lov å si at man ikke liker noe (altså ikke noen, men noe).
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Tights til sånne små tynne tøysko, om vinteren. Tights er forresten bare kult/fint om en kan kle seg med det. Nytter ikke å ta på tights istedenfor jeans og tro at det ser bra ut Eller synes jeg egentlig at det er bra at folk kler seg som de føler for, eller føler seg bra i.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Hvrfor det? Er ikke gravid, og føler meg ikke truffet. Men er bare nyskjerig på grunnen
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes egentlig hatt er litt kult, men det blir altfor damete som regel. Cowboyhatt er jo dritkult, men dessverre kan jeg ikke gå med det.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #19 Skrevet 16. desember 2011 Jeg elsker hatter Ikke cowboyhatt og russiske pelshatter riktignok, men små nydelige stoffhatter. Får mange komplimenter. Jeg bryr meg generelt ikke om hva folk går med, men folk med pels får jeg brekninger av. Pels skal være på dyret, ikke på vulgære mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå