Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hva får man på sus etter fødsel? Holder på å pakke fødebaggen, men vil ikke ha med så mye. Får jeg nettingtruser? Får jeg paracet om jeg ber om det? Hva brukte du under oppholdet? Regner med å få komme på barselhotellet, må jeg ha med noe til babyen?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Du får ikke nettingtruser lenger. Du får bare den første etter fødselen, så truser må du ha med. Paracet får du hvis du ønsker, men jeg tar med selv, så slipper jeg å gå til dem. Babyen får låne slike trøyer, teppe og alt du trenger egentlig. Bleier og engangskluter er det på badet. Du må ha med deg egne klær. Greit med slippers/tøfler på rommet. Kommer ikke på mer i slengen... Lykke til
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det er 6 1/2 og 4 år siden jeg fødte der, men jeg fikk alt av truser, bind, paracet og bleier. Vi fikk også sykehusklær til baby, men flere av de ville at jeg skulle ha mine egne klær til barnet når jeg gikk ned til restauranten og slik. Jeg fikk den sexy skjorta (haha) og morgenkåpe. Jeg brukte mine egne klær også truser (hadde faktisk kjøpt noen til akkurat det formålet). Hadde alt en toalettveske skal inneholde og noe og holde på med når dagene blir lange. Hadde også med babyklær.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 hei.mener jeg fikk truser ja og bind fikk jeg. paracet får du jeg brukte vel helst morgenkåpe siden jeg ikke var så god og såvidt var utav rommet. ellers trenger du noen greie klær til hotellet,og hentesett. var ikke på hotellet rett etter fødel men regner ikke med at du trenger klær og tepper til babyen istarten nei lykke til, håper på hotellet fra starten av selv denne gang kjempefine rom )
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Hm.. Da ha jeg hvertfall vert å kjøpt truser i stor størrels:) takk for tipset! Tenker da å smelle oppi 1 joggedress til meg, body, nattdrakt og ei sparkebukse til bebis:) bør holde det! Takk for svar:)) HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Fødte i 2009, da vikk jeg alt jeg trengte. Skal du ha med noe, ha med noe du ikke er så redd for.. Jeg blødde massevis de første dagene, og blødde på og gjennom truser, bukser og skjorter. Da var det greit å benytte sykehusets ting i starten..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Har hørt at man får utlevert ei eske i resepsjonen på barselhotellet. Ringer de til rommet på barselhotellet for å tilkalle til kontroller som foregår på barselavdelingen? Mange mødre har problemer med å tisse blæra tom, for eksempel, og en sykepleier må tappe ut urinen. Og det er jo barnelege på barselavdelingen som foretar kontroller, likeledes er rommet med ammepumpa på barselavdelingen. Da jeg var på barselavdelingen trodde jeg at alle mødrene som var der hørte til der, men skjønner etter hvert at mange av dem må ha blitt tilkalt fra barselhotellet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå