Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Tenk så koselig det blir , kan låne å gi tilbake når man ikke orker mer:) Jeg skal ha mine barnebarn så mye jeg kan,så mye jeg får lov til å låne dem )
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Hvordan vet du at du får barnebarn? Og hvordan vet du at du blir farmor OG mormor?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Sitter her med stor mage og er 40 år. Min sønn er 24 år og kan bli det når som helst. Min mor var 41 år og nybakt mor. Mens min søster og jeg hadde ei på 6 mnd og 1 år.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg gleder meg også til å bli mormor. Her har yngste på 3 allerede sagt at hun skal ha baby når hun blir stor:) Ser som du HI frem til å få kose tid med barnebarn for så å kunne levere de tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 HI HER...jeg vett ikke om det skjer, men håper i værtfall noen av mine barn er heldig å klarer å få barn.. jeg har 4 barn . 1 jente og 3 gutter en av dem er snart 18 år men kan godt vente noen år med å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå