Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Da vil jeg aldri oppleve å bli bestemor, det er litt trist å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Det er ikke sikkert. Kansje du får flere barn som kansje da får barn, kansje du finner en mann med 12 barn som får barn som du kan være "bestemor" for. Du må ikke ta sorger på forskudd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Dette tenker jeg også på. Jeg er ikke laget for å få flere barn; tiden med den jeg har nå er utrolig tøff, og jeg må se mine egne begrensninger. Vil heller bevare ekteskap; tror barnet har mer godt av glade foreldre som elsker hverandre enn ett søsken og utslitte, deprimerte foreldre som er skilt. Her knytter vi oss mye til mitt barns to søskenbarn som bor like ved, og jeg håper vi fortsetter å være tett sammenknyttet. Slik kan vi være en stor familie uansett. Men ja - jeg ønsker inderlig å bli bestemor en vakker dag...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Det tenkte jeg på, helt plutselig. Nå sitter jeg med to med 10 års mellomrom, og ønsker enda en til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå