Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Må si jeg reagerer litt på hvorfor naboen ikke har barneselskap til sine barn på 8,9 og 11år. Selskap er ikke for alle, men jeg er ganske sikker på at det i dette tilfellet skyldes latskap fra foreldrene sin side. Penger har de mye av for nabomannen jobber sammen med min mann og de har en årslønn på nesten en mill. Så de har iallefall råd til et selskap om de vil. Jeg spurte nå den ene nabogutten om han skulle ha selskap snart (han fylte 8år sist uke), men da ble han kjempetrist og sa at han trodde ikke det. Fikk jo vondt av han og angret på at jeg i det hele tatt spurte. Hvorfor velger noen bort barneselskap? Tenker voksne da mer på seg selv enn barna, når de ikke vil feire barnets dag? De er ikke Jehovas vitne. Noen her som velger å ikke ha barneselskap på skolebarn?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 du får ringe på hos naboen å spørre da vet du...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Jenta vår fikk ikke barneselskap da hun nå ble 3 år. Vi har stor familie, så hun hadde 2 familiebursdager, og det får holde for i år. Jeg er gravid og sliter med korsryggen og energien, så jeg klarte rett og slett ikke mer.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor ringe naboen når spørsmålet er om noen her inne velger bort barneselskap? Jeg lurer på hvorfor noen her inne ikke har barneselskap. H.I.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Virker som det er mer latskap fra foreldrenes side. Stakkars barn. Selv hadde jeg "bare" 2 bursdagsselskap engang da jeg fylte 4 år, andre gangen 11 år. Håper barna dems ikke blir som sånn meg. En kald person som driter i alle og enhver.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Og jeg synes synd på barn som ikke har Reimadresser, Emaljungavogner, Recaro bilstoler, DC sko, feirer jul, gjør en stor greie utav nyttårsaften, reiser til syden, etc. =P Kanskje det bare ikker er måten de ønsker å feire bursdager på? Jeg synes ikke det er sært.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Recaro bilstoler er ikke bra så det trenger du ikke syns synd i noen for å ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Herregud, det er da ikke barneselskap som avgjør om de er trygge, gode og kjærlige omsorgspersoner. Hva vet du om det? Kanskje ikke barna egentlig har lyst å ha barneselskap?? Ja, vet du har spurt den ene ungen men det kan ha vært måten du spør på. Ikke døm naboen før du vet årsaken. Finnes mange måter å feire bursdager på. Selv har jeg barneselskaper her for mine etter fylte 4 år, men ikke alle unger ønsker det. Fei for din egen dør, sikker på at du gjør ting med dine unger vi hadde reagert på.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Hadde heller hatt ett barneselskap enn to familiebursdager. Barnet får mer glede av et barneselskap en to familiebursdager.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Tja, dersom HI kan synes synd i nabobarna fordi de ikke har barnebursdager kan vel jeg synes synd i dem fordi de ikke har recaro bilstoler. Like idiotisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå