Gå til innhold

Hva gir dere av veldedighet ved juletider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å gi litt penger til veldedighet i forbindelse med julen, hva pleier dere å gi til? Jeg gir alltid 600,- til Frelsesarmeens juleinnsamling (selv om jeg egentlig er litt uenig med frelsesarmeen, f.eks. i forbindelse med deres syn på homoseksualitet, synes jeg juleinnsamlingen er en god sak). Jeg tenkte kanskje å gi litt ekstra til Leger uten grenser også, jeg gir ellers en (liten) fast sum til dem hver måned.

Har dere noen andre veldedigheter dere anbefaler å gi til? Vi snakker ikke veldig store summer her, men jeg synes det er godt å gi litt til en god sak også, og ikke bare bruke penger på familie/venner/oss selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 200kr på alle disse frivillige regningene som kommer i posten. Redd barna, Plan, normisjonen, kirkens nødhjelp og flyktningehjelpen bl.annet. Men det gjør jeg ellers i året også... hmmm, burde jo kanskje gitt mer nå til jul.. Der fikk du meg til å tenke litt... Takk:)

Skrevet

Jeg gir til dyrebeskyttelsen og Blindeforbundet. Iår til jul har jeg gitt gaver til barneavd her på det lokale sykehuset, og gitt klær, og annet utstyr som skal sendes til utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...