Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Var med tannlegen i går å trakk en jeksel som var gjennombetent og som ikke kunne reddes... Sydde 3 sting også, men det forsvinner jo av seg selv. Men Fy f..... så vondt det er nå fortsatt et døgn etter! Jeg knasker paracet, kan jo ikke knaske ibux siden jeg er svanger:) og mat, net det er bare å glemme, og ALT samler seg jo nedi hullet der! Sorry, måtte bare syte litt:/ Vet dere forresten om jeg burde kjøpe noe å skylle med?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Jeg fikk en sprøytesak av tannlegen min hvor man kunne bøye spissen slik at du fikk den dit du skulle skylle. Jeg trakk også en jeksel, og all maten samlet seg nedi der. Jeg fylte denne sprøytegreia med vann etter hvert måltid, dermed fikk jeg skyllet ut alle matrestene.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Å ja, det var jo en god ide! Takk! Kansje de har noe lignende på apoteket...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Du bør skylle med noe som heter Corsodyl. Det er bakteriedrepende. Du burde fått en resept fra tannlegen på dette...? God bedring!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Er det det som smaker helt forferdelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå