Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Gutten min ringte på døren til en kompis i går for han ville leke. Det var moren som åpnet og sa at kompisen fylte år og de skulle ha selskap, men at gutten min kunne få bli med han også. Det er jo snilt det, men om hun virkelig ville hatt han der, ville hun da ikke invitert han på forhånd? Det er snakk om bestevenner, men de går ikke i samme klasse/klassetrinn. Gutten min ble med inn uten finklær og uten gave. Han fikk kake og var sammen med de andre gjestene. Skal jeg nå kjøpe gave? Min sønn fortalte dette til meg etter selskapet.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Veldig merkelig at han ikke var ivitert i utgangspunktet. Hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Kanskje dette var kun for klassen, og han ikke var invitert for å gjøre forskjell. Kan og ha vært pga plass, men kanskje det var noen som ikke kom, og da passet det fint når han kom på døra.. Ville gitt gave for å være hyggelig.. Er jo sikkert gøy for sønnen din å gi han noe da.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Høres som en rar mor, men kanskje hun ville bare ha klassefest også ha en fest med sønnen din og andre barn utenom klassen senere? Jeg ville nok gi en gave.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jeg husker mamma laget en fest til meg med mine klassevenner og en annen til meg med mine andre venner utenom skolen, så ingen skulle føle seg utstøtt eller noe.. Jeg ville kjøpt en liten ting
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 De er 7 og 8år. Det er helt greit at han ikke var invitert. Hun valgte å bare invitere klassen - ikke bestevennen. Vel, litt rart det egentlig. Hun visste jo at han ville komme på døren - noe han gjør hver eneste dag. Men, men..... Jeg lurer bare på om jeg skal kjøpe gave uansett? Får vel kanskje det....det er jo bestevennen til min sønn. Jeg vet det ikke kommer et nytt selskap i år, da de i morgen skal på 3 uker lang juleferie nord i landet. Takk for svar! H.I.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Men hvorfor sendte du gutten din dit når du visste at de skulle ha selskap?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Ja, ville absolutt kjøpt gave fra sønnen din siden de er bestevenner og leker sammen så og si hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Nei, jeg visste ikke at det var selskap der. Jeg vet bare at de skal på juleferie og at det ikke blir flere selskap. Vel, da må det komme uti januar en gang. H.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå