lille sprelle Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor i alle dager ser det ut til at det er så mange som er opphengt i status? Det er vel viktigere å leve sitt liv som gjør at man selv har det godt eller finne en måte å leve på så man har det godt ut i fra sine forutsetninger og ikke bry seg så veldig mye om hva andre har og gjør!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Enig med deg. Men når noen spør her inne, så må de få svar. Ikke alltid de liker svaret, men da må de ikke spør heller. Grrrr... Ellers informerer jeg deg om at du må ha laget verdens lengste setning:)
lille sprelle Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2011 Hehe - laaaaaange setninger blir det når man putter inn litt ekstra etter først å ha skrevet det man tenker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå