Gå til innhold

Opphengt i status!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager ser det ut til at det er så mange som er opphengt i status?

 

Det er vel viktigere å leve sitt liv som gjør at man selv har det godt eller finne en måte å leve på så man har det godt ut i fra sine forutsetninger og ikke bry seg så veldig mye om hva andre har og gjør!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg.

Men når noen spør her inne, så må de få svar. Ikke alltid de liker svaret, men da må de ikke spør heller. Grrrr...

 

Ellers informerer jeg deg om at du må ha laget verdens lengste setning:)

Skrevet

Hehe - laaaaaange setninger blir det når man putter inn litt ekstra etter først å ha skrevet det man tenker!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...