Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Nå i en alder av snart 28 år, er ikke kroppen det den en gang var... Litt slappere her og der. Ble veldig obs på dette da jeg prøvde en tightsbukse nå. Litt trist egentlig Er ikke overvektig, bare slapp... Og har fått en del celulitter også... CRAP!! Skulle ønske man så ung og fresh ut til evig tid. Hvordan godta dette da? Tips/tanker?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Ut og tren og slutt å henge deg opp i småendringer som ikke er viktig. Ønsker du å se ung ut til du er 80 så får du noen veldig misfornøyde 52 år fremover....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Var dvask og med celulitter da jeg var 25. Ikke tjukk, men ikke fin i bikini, liksom.. Begynte å trene og tenke litt over hva jeg spiste. Nå er jeg sylslank og stram, er 33 med to barn. Ingen grunn til å legge inn årene ennå :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er snart 34år og må innrømme at jeg begynner å ligne på min mor. Hun er flott hun altså, men dog eldre enn meg. Men etter 5år med litt problemer med å godta nye meg, har jeg funnet ut at det er bedre med god helse enn et perfekt utseende. Men jeg trener for å holde meg slank (innbiller meg at slanke ser yngre ut) og spiser sundt. Fikser hår og sminke og bruker penger på fine klær.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jøss - det var tidlig forfall! Selv er jeg 40 og har nettopp begynt å merke litt av aldringenes tegn. Ut å tren! Veltrente kropper er ikke dvaske!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 jeg skjønner at jeg har vært heldig,så langt, eller frem til jan 2011 da, da jeg sluttet å røyke, da begynte alderen min å sette fart....i mitt 44 år, så er jeg blitt overvektig,bare pga røyken, og ikke etter å ha født 5 barn. jeg trener,holder et godt kosthold(kunne kanskje spist bedre frokoster) men det er stoffskiftet og muligens overgangsalderen som kommer for min del... så begynn å tren, ta vare på dere selv.....det har jeg begynt med nå, noe sent kanskje, men bedre sent enn aldri. men noe jeg er blitt veldig flink til i det siste, det er å være oppmerksom på små enkle ting, og små gleder i hverdagen.....masse å glede seg over, og ikke bare tenke på seg selv og utseende bestandig.....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har også forfalt betraktelig, er 28 jeg og. Overflødig hud (som det ikke går an å stramme opp eller trene vekk), delte magemuskler med bul imellom så jeg ser gravid ut bare jeg har spist frokost, saggeræv (har alltid vært slik på grunn av fysiologi) og innovervendte pupper. Kjempevakkert Trening hjelper dessverre ikke på noe av det over, så jeg skal istedet for prøve å få slutte fred med kroppen slik den har blitt, og få mannen til å gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Tren du. Pilates fikser på det problemet - fort også. Snart ser du ut som en ungmøy igjen i kroppen og fortsetter du så gjør du det til langt oppi åra. Det er ikke så om å gjøre å være så tynn, så lenge man er fast i fisken så er man flott og det er bare en som kan gjøre det, deg selv. Både slanke og større jenter er finere i kroppen om de er faste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå